VERZENDEN

Ik heb een bestelling geplaatst, wanneer kan ik deze verwachten?

Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen verzonden, waarbij het streven is om altijd zo spoedig mogelijk te verzenden. Op woensdagen worden er geen bestellingen verzonden. Maar let op: er kan een melding bovenaan de webshop worden getoond of een pop-up indien er sprake is van een langere levertijd door bijv. vakantie of andere persoonlijke omstandigheden. 

Soms geldt een langere levertijd, denk hierbij aan pre-orders, een bepaald merk (lees de beschrijving van het product) of gepersonaliseerde items. 

Producten van Moonboon worden indien voorradig direct verzonden. Indien niet voorradig wordt Moonboon binnen maximaal 3 weken na bestelling verzonden.

Heb je een bestelling geplaats met daarin een pre-order, dan wordt de volledige bestelling verzonden zodra de pre-order binnen is.

Heb je met spoed een product nodig? Neem dan gerust contact met mij op. Stuur een mailtje naar info@minifem.nl. Ik denk graag met je mee of ik de gewenste bestelling zo snel mogelijk kan versturen.

Als jouw pakket verzonden wordt, ontvang je een verzendbevestiging met Track & Trace code. Zo weet je wanneer je jouw pakket kunt verwachten.

Welke leverancier bezorgt het pakket bij mij?

Jouw bestelling wordt geleverd via PostNL of DHL.

Verstuurt Mini Fem ook producten naar België?

Ja zeker! Ik verstuur ook pakketten naar België. 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden gecalculeerd in je winkelmandje. Vanaf € 100,- krijg je gratis verzending. 

Hoe werkt de inpakservice?

De inpakservice is kosteloos. Je kunt bij het opmerkingenveld bij het afrekenen aangeven voor welke gelegenheid een cadeau ingepakt mag worden. Geef je het geslacht aan als je iets specifiek voor een meisje of jongen ingepakt wil hebben? Ik heb mooie, feestelijke inpakmaterialen, voor kinderen mag het immers een feestje zijn om hun cadeau uit te pakken.

Enkele producten zijn uitgesloten van de inpakservice. Dit staat altijd aangegeven bij het product zelf (lees daarvoor de omschrijving van het product). Het gaat hier met name om producten die al in de verpakking van de leverancier zelf verstuurd worden, of producten waarvan de verpakking niet heel zal blijven tijdens het vervoer in verband met scherpe hoeken en dergelijke.

Gratis cadeau?

Krijg je bij aankoop vanaf een bepaalde bedrag een gratis cadeau? Dan is dit geldig over het aankoopbedrag na eventuele aftrek van kortingsacties. Retourneer je jouw bestelling, maar stuur je het gratis product niet mee retour? Dan wordt de reguliere consumentenprijs van het product in mindering gebracht op jouw te ontvangen bedrag.

BETALEN

Via welke manieren kan ik betalen?

Je kunt jouw bestelling op verschillende manieren betalen: met iDeal, automatische incasso, creditcard (MasterCard & Visa), PayPal of achteraf betalen via Klarna.

Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?

De kortingscode kun je op verschillende plekken invoeren. Als je in jouw winkelmandje bent, dan kun je onderaan bij ‘Waardebon’ jouw code invoeren. Ben je al in het afrekenscherm? Dan zie je bovenaan de pagina staan “Heb je een waardebon? Klik hier om je code in te vullen”, waar je op kunt klikken en vervolgens de code kunt invoeren.

 Kortingen zijn nooit geldig op boeken (i.v.m. de wet op de vaste boekenprijs) en Stapelstein. Verder zijn kortingen meestal uitgesloten voor Connetix, Hvid & sale en promotie acties / limited edition versies. Tijdens het invullen van de waardebon wordt de korting automatisch op de juiste producten toegepast.